پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119165
حجت‌الاسلام رئيسي در حاشيه مراسم تشييع پيکر قائم مقام سازمان بازرسي:
دستگاه قضا به دنبال بازگشت خاوري است/ مرحوم "خبره" بي‌نام و نشان خدمت کرد
تاریخ انتشار : 1393/07/16 13:20:36
نمایش : 1568
دادستان کل کشور درباره آخرين وضعيت پرونده خاوري گفت: قوه قضاييه با جديت به دنبال بازگشت وي است و اميدواريم هر چه سريعتر به دست عدالت سپرده شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام "سيدابراهيم رئيسي" در حاشيه مراسم تشييع پيکر قائم مقام سازمان بازرسي اظهار داشت: خبره بيش از 30 سال سابقه داشت و از قضات عالي رتبه کشور بود و علاوه بر شان قضايي در امور کشور به وي‍ژه اداري و مديريتي صاحب نظر بود.
 
وي ادامه داد: خبره بعد از دادستاني کرج در سازمان بازرسي مشغول به کار شد و سمت معاون و سپس قائم مقامي را برعهده گرفت و وي حقيقتا چهره‌اي متعهد، متدين و دلسوز مردم و وفادار به انقلاب و ارزش‌هاي انقلاب بود.
 
دادستان کل کشور افزود: براي کارهاي سختي که در سازمان بازرسي نياز به فردي جامع بين بود نام خبره بر زبان بود و ايشان کارها را به نحو احسنت پيگيري مي‌کرد.  
 
وي تصريح کرد: علاوه بر مسائل مديريتي انسان کارشناس و متبحري بود هرچند چهره‌اي رسانه‌اي نبود و بدون نام و نشان خدمت مي‌کرد.
 
دادستان کل کشور افزود: خبره در تحول سازمان بازرسي کل کشور به وي‍ژه در دو دهه اخير نقش ممتازي داشت.
 
حجت‌الاسلام رئيسي در پاسخ به سوالي مبني براينکه قرار بود جلسه شوراي عالي فضاي مجازي برگزار شود و رئيس‌جمهور نيز اخيرا برآن تاکيد داشتند آيا اين جلسه تشکيل شد يا خير تصريح کرد: تا اکنون برگزار نشده است اما ما به دنبال تشکيل هر چه زودتر آن هستيم.
 
دادستان کل کشور در پايان درباره آخرين وضعيت پرونده خاوري خاطر نشان کرد: قوه قضاييه با جديت به دنبال بازگشت وي است و اميدواريم هر چه سريعتر به دست عدالت سپرده شود و به آن برخورد شود. 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html